Курси валют(з 24.11.2017)

Готівковий курс обміну
ВалютаНБУКупівляПродаж
USD26.86144026.7526.93
EUR31.82543431.5031.98
RUB0.459470.41800.4600
Gold (1 г)-8001370
Готівковий курс обміну м. Краматорск, м. Полтава, м. Харків
ВалютаНБУКупівляПродаж
USD26.86144026.8026.93
EUR31.82543431.5031.98
RUB0.459470.41800.4600
Курси для конвертації
ВалютаНБУКупівляПродаж
EUR/USD-1.17901.1890
Курс обміну по платіжних картках
ВалютаНБУКупівляПродаж
USD26.86144026.7526.93
EUR31.82543431.5031.98

Питання-Відповідь

Кредити

Чи є сховані комісії по кредитах? Чи є штрафні санкції при достроковім погашенні кредиту?

Схованих комісій немає. Дострокове погашення кредиту або його частини здійснюється без штрафних санкцій.

Де, крім відділення, що видало кредит, можна вносити щомісячні платежі по погашенню кредиту?

Платежі по кредиту можна здійснювати в будь-якому відділенні БМ Банку. Для цього необхідно знать номер рахунку для погашення, який зазначено у Вашому кредитному договорі.

Платіжні карти

Яка комісія на зняття готівки на території Росії з платіжних карток БМ Банку?

Комісія за зняття готівки і комісія за конвертацію валюти на території Росії по картці, що випущена БМ Банком, залежить від типу картки. Клієнти БМ Банку можуть довідатися про розмір комісій для своєї картки, зателефонувавши в call center БМ Банку по єдиному цілодобовому телефону +38 (044) 499-01-01.

Банк Москви не бере додаткової комісії із власників пластикових карток БМ Банку, у випадку якщо гроші знімаються в банкоматах або касах Банку Москви.

У випадку, якщо гроші знімаються в банкоматах або касах інших банків, що працюють в Росії, вони можуть брати комісію за проведення операції. Про розмір комісії можна довідатися у співробітників російського банку, послугами якого Ви користуєтесь.

При проведенні операції по платіжній карті за межами України, у відмінній від долара США або Євро валюті, відбувається перерахунок суми операції в долар США (або Євро) по встановленому платіжною системою курсу. Подальший перерахунок суми операції у валюті рахунку відбувається за комерційним курсом, який встановлюється Банком емітентом.

Які основні правила безпечного використання карти?
- Не передавайте карту іншим особам, за винятком співробітників торгово-сервісних організацій і банків при здійсненні платіжних операцій;
- Ніколи ні за яких умов не повідомляйте іншим особам (у тому числі співробітникам банку) Pin-Код карти. Pin-Код може бути запитаний тільки банкоматом або в торгово-сервісній організації за допомогою спеціальної клавіатури для схованого введення коду — Pin-Пад;
- Не залишайте карту в тих місцях, де інформація про карту може бути доступна стороннім. Зберігаєте конверт із Pin-Кодом окремо від карти, а краще знищите його, попередньо переписавши код. Не записуйте Ваш Pin-Код на карті або в іншому доступнім місці з позначкою: «мій Pin-Код...»;
- Зберігаєте карту на відстані від предметів із сильним магнітним полем (телевізор, мікрохвильова піч і т.п.);
- Перш ніж вставити карту в банкомат, переконаєтеся у відсутності незвичайних устроїв поруч із клавіатурою, щілиною для карти, доступності віконця видачі готівки. Намагайтеся так набирати Pin-Код на клавіатурі банкомату, щоб ніхто не зміг його підглянути;
- З метою Вашої безпеки час фізичного одержання грошей у банкоматі після їхньої появи в щілині та платіжної карти обмежене - не більш хвилини. Після закінчення відведеного часу карта і кошти будуть вилучені банкоматом;
- Робіть покупки тільки в тих торговельних крапках, які заслуговують довіри, особливо перебуваючи в далеких поїздках. Вимагайте, щоб операція зчитування карти здійснювалася у Вашій присутності. При обґрунтованій підозрі про незаконне копіювання відомостей, що втримуються на карті, негайно заблокуйте карту; 
- Не викидайте сліпи й чеки, на яких відображені повний номер карти й/або ФИО власника;
- Розраховуючись картою в інтернеті, користуйтеся послугами відомих інтернет-магазинів і  платіжних систем;
- Періодично (не рідше разу на місяць) одержуйте виписку з банку про операції по картковому рахункові. Вона дозволить контролювати списання коштів з Вашого рахунку.
Що робити при втраті карти?

При зникненні карти або при підозрі на її несанкціоноване використання негайно зверніться в цілодобовий Центр обслуговування клієнтів БМ Банку за телефоном 0 800 305 305 (або +380 44 491 01 01 - для дзвінків з-за кордону) і попросіть заблокувати карту. Якщо немає можливості зв'язатися з Банком, Ви можете звернутися в екстрену службу платіжної системи VISA.

Як відновити карту?

Якщо загублену картку знайдено, то треба зателефонувати в Центр обслуговування клієнтів БМ Банку та попросити зняти блокування. В обслуговуючому Ваш картковий рахунок відділенні можна замовити перевипуск карти у випадку її остаточної втрати або фізичної непридатності. Якщо карту ушкоджено при проведенні операції співробітником магазину, то Банк здійснить її безкоштовний перевипуск при наявності письмового підтвердження інциденту від торговельної установи.

Як згадати забутий PIN-Код?
Технологія друку Pin-Коду така, що він відомий тільки Вам і недоступний банківським службовцем. Для одержання нового Pin-Коду звертайтеся у відділення Банку, що обслуговує Ваш картковий рахунок. Пам'ятайте, що Ви завжди можете зняти готівку зі свого рахунку і без використання карти ( по пред'явленню паспорта). Для цього необхідно відкрити поточний рахунок (за тарифами Банку). 
Що робити, якщо банкомат не повернув карту?
Почекайте кілька хвилин. Якщо операція не почалася і банкомат не повернув карту, зателефонуйте в Центр обслуговування клієнтів БМ Банку та повідомне про проблему. Якщо банкомат перейшов у нормальний режим роботи, так і не повернувши Вам карту, то, імовірно, Ви перевищили кількість спроб введення Pin-Коду або термін дії Вашої карти минув. Одержати вилучену банкоматом БМ Банку карту Ви можете у відділенні, що обслуговує даний банкомат, або у відділенні БМ Банку, що обслуговує Ваш рахунок. Якщо карта вилучена банкоматом іншого банку, Вам слід звернутися в цей банк. При зверненні до банку з питання повернення карти необхідно мати посвідчення особи (паспорт). Вилучену банкоматом карту краще заблокувати.
Що робити, якщо банкомат не видав гроші?

Iноді трапляється, що гроші списано з Вашого рахунків, але фізично ви їхні не одержали. У цьому випадку зателефонуйте в Центр обслуговування клієнтів БМ Банку та повідомте про проблему. Можливо, Вам доведеться відвідати відділення, що обслуговує Ваш картковий рахунок і написати заяву про інцидент для проведення розслідування і повернення грошей на рахунок.

Списано більше грошей ніж очікувалось?
Підписуючи квитанцію, при розрахунках платіжною картою в торговельних установах завжди звіряйте суму — чи не розходиться вона з рахунком. Зберігаєте якийсь час копії квитанцій. Якщо у Вас виникли сумніви в операціях, проведених по Вашій карті, негайно звернетеся у відділення, що обслуговує Ваш картковий рахунок, і співробітники банку в найкоротший строк проведуть розслідування по зазначених Вами операціям. Деякі питання можна прояснити, зателефонувавши в цілодобовий Центри обслуговування клієнтів БМ Банку.
На картці немає грошей?
Якщо в торгово-сервісній організації Вас повідомили, що на картці немає грошей, попросіть провести операцію ще раз. Якщо ситуація повторюється, краще розплатитися готівкою або відмовитися від покупки, а потім звернутися в Банк за роз'ясненням ситуації.
Відмовитися від покупки?
Згідно із законодавством про захист прав споживачів Ви можете відмовитися від товару протягом 14 днів з моменту його купівлі. Для цього Вам необхідно звернутися в магазин, пред'явивши чек про покупку і посвідчення особи. Після скасування покупки за допомогою карти збережіть чек і перевірте факт перерахування коштів, одержавши виписку у відділенні БМ Банку, або самостійно перевіривши залишок коштів на рахунку в банкомату.
Комісія при оплаті картою?
За правилами платіжних систем ніякі комісії при оплатах товару або послуги платіжною картою не стягуються. У випадку якщо Вам пропонують оплатити додаткову комісію, це вже не операція по оплаті покупки платіжною картою, а операція по зняттю готівки з Вашого рахунку і оплата покупки наявними коштами. Якщо Ви не бажаєте оплачувати цю комісію, зверніться в інший магазин.
Як можна зараховувати гроші на картковий рахунок?
Ви можете поповнювати свій картковий рахунок за допомогою безготівкового перерахування коштів, вносячи гроші готівкою в касі БМ Банку або через банкомати БМ Банку, у яких передбачена така функція.
Як швидко перераховані гроші будуть зараховані на картковий рахунок?

При перерахуванні коштів у першій половині дня  гроші будуть доступні на протязі другої половини дня. Якщо перерахування коштів здійснене в другій половині дня, вони стануть доступними ближче до кінців робочого дня.

Як дізнатись поточний баланс мого рахунку?
Ви можете дізнатись  баланс рахунку, зателефонувавши в цілодобовий центри підтримок і обслуговування клієнтів по тел: 0 800 305 305, або скориставшись послугою Gsm-banking, яка дозволяє цілодобово одержувати інформацію про стан карткового рахунку та руху коштів по ньому за допомогою відсилання sms-повідомлення на Ваш мобільний телефон.